• Spelsoffan

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#351514  by Shredder

Vill bara passa på att tipsa alla om våran webcast som vi kallar för Spelsoffan.
Detta är Shredder.se's alldeles egna recensionsprogram där vi sätter oss i en på tok för liten soffa och spelar nes-spel, ger betyg och flummar kring ämnet.

Sular upp ett avsnitt här under så får ni se om det något ni vill se mer utav då det finns ytterligare 11 avsnitt.
Låt oss veta avd vi kan göra bättre till en eventuell s.2!
/Shredder
 #351521  by Ufouria

Trevligt!

Stealth såg som sagt inte så roligt ut. :lol:
Jag har aldrig spelat det. Skulle nog bli åksjuk.
 #351522  by Shredder

Sanna wrote:Trevligt!

Stealth såg som sagt inte så roligt ut. :lol:
Jag har aldrig spelat det.
Haha, tack Sanna.. inget spel som man ringer och väcker polarna över direkt.
 #351616  by WERY

Vad kul med en svensk som recenserar spel på film. Ska följas upp
 #351638  by Shredder

WERY wrote:Vad kul med en svensk som recenserar spel på film. Ska följas upp
Tack Wery!!

Vi var ute i somras och försökte luska ut vad folket där ute spelar för nått. Det reportaget vart ganska lyckat tycker jag.

Admins.. Om det inte passar här i "NES >> Allmänt" så skrik till så tar jag bort klippet här under!
:DOG
 #351667  by smid

Grand to Auto Ih Ve, söta schackfarbröder :)
 #351844  by R.J

Har bara kollat på Spelsoffan och tycker det va helt ok. Kanske att ni kunde lägga lite mer tid på att lira en del av spelen innan ni recenserar.
Annars har jag inte mycket att säga... As kul med lite svenska recessioner.

Måste bara fråga vart Jojo har köpte den där mysiga tröjan? Grekland? Ser varm och skön ut. ;)
 #351845  by Shredder

Rihard wrote:Har bara kollat på Spelsoffan och tycker det va helt ok. Kanske att ni kunde lägga lite mer tid på att lira en del av spelen innan ni recenserar.
Annars har jag inte mycket att säga... As kul med lite svenska recessioner.

Måste bara fråga vart Jojo har köpte den där mysiga tröjan? Grekland? Ser varm och skön ut. ;)
Haha ja den e från Grekland. :)
Tack för feedbacken btw!

/S
 #352007  by Shredder

Inför en eventuell säsong 2 av Spelsoffan:

Ni som kikat på nått avsnitt eller två av Spelsoffan vet nu nog vem den härligt lurviga greken Jojo är..
Tyvärr så drar han ut på en Shredder World Tour i december och kommer inte tillbaka förens om ett år.

Har vi någon här på forumet som bor i Stockholmsområdet, kan mycket om nes, gillar att synas i rutan och som kan tänka sig att gå med i Team Shredder och spela in 12 avsnitt av Spelsoffan så skicka ett pm till mig så kan vi prata vidare om du kanske kan vara Jojos replacer! (Ingen press!)

/S
 #352041  by Pinge

Pm:a Chefren, han skulle verkligen göra sig på tuben! :yes:
 #352046  by smid

Haha ja... Men utan tröja? :o
 #352063  by Gippan

GSMHacker lär väl inte banga för lite mediatid? Jobbigt att dra för många besökare dock :lol:

Instagram #sndb.se