Har plockat upp Megaman 7 någorlunda nyligt.
Gillar det egentligen inte...det ska vara antingen klassiska eller X-serien för min del. Det här mitt emellan känns inte lika bra.
Hur som helst så skulle det vara skoj att klara alla Megaman-spelen nån gång, så det måste nötas igenom. Tror jag har klarat 5 robot masters hittills

Gillar det egentligen inte...det ska vara antingen klassiska eller X-serien för min del. Det här mitt emellan känns inte lika bra.
Hur som helst så skulle det vara skoj att klara alla Megaman-spelen nån gång, så det måste nötas igenom. Tror jag har klarat 5 robot masters hittills

](https://sndb.se/images/smilies/eusa_wall.gif)

Jag har av någon anledning inte fixat 4:3 på den kanalen och har inga batterier i fjärren.
 Jag har av någon anledning inte fixat 4:3 på den kanalen och har inga batterier i fjärren. Jag körde första cupen i 50cc och hade inga problem. Hoppade direkt till sista cupen på 100cc och fick storstryk. Det känns som ett sånt spel man faktiskt måste köra time trial för att lära sig hantera go-karten!
 Jag körde första cupen i 50cc och hade inga problem. Hoppade direkt till sista cupen på 100cc och fick storstryk. Det känns som ett sånt spel man faktiskt måste köra time trial för att lära sig hantera go-karten!