Sanna: Precis, men du är så inne i Double Dragon nu!   Någon som har spelat SNK:s Mechanized Attack (NTSC/Räv-A)? Mycket välgjord shooter/FPS typ som Operation Wolf fast bättre, snyggare grafik. Dock väldigt svårt med zappern tyckte jag så det fick bli den hederliga handkontrollen istället. Fick hem några intressanta NTSC-lir igår, Base Wars (Konami/Ultra Games), Adventures of Dino-Riki (Hudson Soft), Desert Commander (Strategi-spel), King´s Knight (Squaresoft, ska dock suga har jag hört) och Vindicators (Tengen). Så dessa skall testas och spelas i helgen, men först rengöras noggrant såklart.
 Någon som har spelat SNK:s Mechanized Attack (NTSC/Räv-A)? Mycket välgjord shooter/FPS typ som Operation Wolf fast bättre, snyggare grafik. Dock väldigt svårt med zappern tyckte jag så det fick bli den hederliga handkontrollen istället. Fick hem några intressanta NTSC-lir igår, Base Wars (Konami/Ultra Games), Adventures of Dino-Riki (Hudson Soft), Desert Commander (Strategi-spel), King´s Knight (Squaresoft, ska dock suga har jag hört) och Vindicators (Tengen). Så dessa skall testas och spelas i helgen, men först rengöras noggrant såklart.   

Wery: Ser fram emot tips! Bayou Billy är ju fan omöjligt. Ska tydligen vara lättare i Famicom, enligt Sols bok.

Någon som har spelat SNK:s Mechanized Attack (NTSC/Räv-A)? Mycket välgjord shooter/FPS typ som Operation Wolf fast bättre, snyggare grafik. Dock väldigt svårt med zappern tyckte jag så det fick bli den hederliga handkontrollen istället. Fick hem några intressanta NTSC-lir igår, Base Wars (Konami/Ultra Games), Adventures of Dino-Riki (Hudson Soft), Desert Commander (Strategi-spel), King´s Knight (Squaresoft, ska dock suga har jag hört) och Vindicators (Tengen). Så dessa skall testas och spelas i helgen, men först rengöras noggrant såklart.
   Wery: Ser fram emot tips! Bayou Billy är ju fan omöjligt. Ska tydligen vara lättare i Famicom, enligt Sols bok.
"Winner is you!"

Egentligen inget dåligt spel men väldigt enformigt.
 Egentligen inget dåligt spel men väldigt enformigt.

Spartan X2, hur är det?
 Spartan X2, hur är det? Drygt att behöva börja om från början då det mest är en transportsträcka fram till hoppen igen.
  Drygt att behöva börja om från början då det mest är en transportsträcka fram till hoppen igen.

](https://sndb.se/images/smilies/eusa_wall.gif)