Inte enligt sndb-listan iaf, men det bör absolut införskaffas ändå  EUR är kassetten jag har iaf.
 EUR är kassetten jag har iaf.

EUR är kassetten jag har iaf.Moderator: Moderatorer
 EUR är kassetten jag har iaf. Får köpa ett ex framöver.
 Får köpa ett ex framöver.  
 Nu håller jag på med "A Link to the past" ett spel jag förmodligen aldrig kommer tröttna på!
 Nu håller jag på med "A Link to the past" ett spel jag förmodligen aldrig kommer tröttna på!  

& därefter ett till, och ett till
 & därefter ett till, och ett till   
  Då kan man njuta mer av musiken. Dock känns det lite konstigt att inte höra skotten. Vet inte vad som är bäst.
  Då kan man njuta mer av musiken. Dock känns det lite konstigt att inte höra skotten. Vet inte vad som är bäst.

](https://sndb.se/images/smilies/eusa_wall.gif)

Har spelat lite när familjen lagt sig för kvällen..
 Har spelat lite när familjen lagt sig för kvällen.. Jag uppskattar stämningen, musiken och äventyret så mycket mer när jag slipper förbanna mig över någon ynka missad detalj som gör att jag måste starta om banan.
 Jag uppskattar stämningen, musiken och äventyret så mycket mer när jag slipper förbanna mig över någon ynka missad detalj som gör att jag måste starta om banan.
 Var många banor jag sprang rakt igenom medans andra tog måånga försök.
 Var många banor jag sprang rakt igenom medans andra tog måånga försök.
 Jag trodde nästan att det inte skulle finnas några continues för jag kom till slutbossen utan att ha fått slut på liv. När jag väl fick det visade det sig att jag hade 5 credits! Sjukt många försök med andra ord.
 Jag trodde nästan att det inte skulle finnas några continues för jag kom till slutbossen utan att ha fått slut på liv. När jag väl fick det visade det sig att jag hade 5 credits! Sjukt många försök med andra ord. Det var så pass kort att det aldrig hann bli enformigt och den grymma grafiken bidrog enormt till stämningen! Jag ser verkligen fram emot att testa andra karaktärer och tuffare svårighetsgrader tillsammans med någon fler framöver
 Det var så pass kort att det aldrig hann bli enformigt och den grymma grafiken bidrog enormt till stämningen! Jag ser verkligen fram emot att testa andra karaktärer och tuffare svårighetsgrader tillsammans med någon fler framöver