Moderator: Moderatorer
Copy_con wrote:Vad gör man när Zelda ser ut så här?Säljer skiten och skaffar sig uppföljaren istället!
Sanna wrote:Lite rengöring kanske. Öppna kassetten och sudda rent kontaktytorna.Jag kör med isopropylalkohol och tops. Det har fungerat utmärkt på allt utom den här kassetten.
Bonomaul wrote:Har redan tvåanCopy_con wrote:Vad gör man när Zelda ser ut så här?Säljer skiten och skaffar sig uppföljaren istället!Det finns ju givetivs en anledning varför ditt NES inte vill spela det där spelet..
Bonomaul wrote:Du ska nog trivas här isf! Här finns ett handfull i stort sett militanta Z2-fantaster.Med admin/mod rättigheter också
Copy_con wrote:Har redan tvåanDå tycker jag att du ska rösta här* om du inte redan gjort det.Det är nog det NES-spel som jag spelat mest antal timmar och varvat flest gånger av alla spel jag ägt.
BelfegorC4 wrote:HeheBonomaul wrote:Du ska nog trivas här isf! Här finns ett handfull i stort sett militanta Z2-fantaster.Med admin/mod rättigheter också
Sanna wrote:Jag tänkte göra det men... jag tycker båda spelen är väldiggt bra och de är så olika varandra att jag inte kan förmå mig själv att välja ett spel framför det andraCopy_con wrote:Har redan tvåanDå tycker jag att du ska rösta här* om du inte redan gjort det.Det är nog det NES-spel som jag spelat mest antal timmar och varvat flest gånger av alla spel jag ägt.
* http://www.nesdb.se/forum/viewtopic.php?t=1484&start=75
Tawny wrote:zelda 2 is the shitGrov smuts? Grus och jord, alternativt intorkat bajs? Topsen är kritvit efter att jag tvättat bläcken så jag tror inte att det finns någon smuts kvar, och, finns det ingen fara att man råkar sudda bort/förstöra bläcken när man använder suddgummi?
suddgummi tar bort grov smuts bättre än isoblabla tror jag.. sudda bort det grova med ett suddgummi och ta sen ditt medel efteråt så kanske det fuinkar..
Widar wrote:Utan ettan så vore det ingen tvånej, och det är lite som sex.. första gången var man inte speciellt bra, men sen fick man kläm på det
Tawny wrote:Du menar, första gången var det nytt & spännande & efter det blev det "same old, same old"?Widar wrote:Utan ettan så vore det ingen tvånej, och det är lite som sex.. första gången var man inte speciellt bra, men sen fick man kläm på det
Andreas No 1 wrote:Copy_Con: Jag har ett boxat Zelda (smallbox, SCN) dock står det skrivit "Stefan" nedanför Zelda texten på kassetten. Annars är boxen i ok skick, saknar dock 1 flärp.Du är så kär så du inte kunde låta bli att kluddra hans namn där förstås....